Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Sara - 12 oktober 2013 10:50

Nej, det ska han INTE! Han ska stanna i vårt stall i Sverige! Har knappt sovit och kännt mej helt sönderstressad och nedstämd i två dygn! Men nu på morgonen avböjde jag budet från Minos beundrare på andra sidan Atlanten. Det känns bra! Jag känner mej gladare! Om man ska sälja sin fina häst för massvis med pengar så ska man ju känna sej glad! Det är ju därför man håller på med hästarna! För att det är en passion. Visst, jag vill gärna ha ekonomi i verksamheten. Hemskt gärna. Men jag vill oxå ha fantastiska hästar i stallet och det har jag nu! Jag har ju precis köpt drömhästen, inte kan kag sälja honom genast igen... Nej, han får stanna! Vackraste Mino   

Däremot, så blir det troligtvis en annan affär med denne budgivaren. Han tycker att Mino är den absolut bästa Bayo-hingst han sett, och han har sett mååååånga säger han. Han vill ha just en sådan hingst i sitt stall, men kan han inte köpa hingsten, så vill han ha avkommor. Fortsättning följer i detta ärende...

Vackra Marinero MG - fortsatt tillgänglig för uppfödare i Norden!

       

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards