Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Sara - 3 oktober 2009 20:49

Herregud vad det har rengat och blåst precis hela dagen! Jag var förberedd efter gårdagens väderprognos så jag hade redan bestämt att alla hästarna fick vara inne. Det är betydligt mera jobb med mockningen, men oxå vädigt mysigt när man får en kelstund med varje häst när man gör iordning boxen! Extra trevliga att pyssla med i boxen är Trazzel, Galope & Malibu. De är riktiga mjukiskillar som aldrig nafsas eller håller på med andra hyss. Även Kairo börjar bli en riktigt trevlig kille. Mer och mer lik sin far. Den uppmärksamme har kanske redan noterat att jag tagit bort honom från salusidan...

Så jag ägnade hela förmiddagen och halva eftermiddagen hos hästarna och resten av dagen har jag haft "Sex & the city"-maraton. Har boxen med alla sex säsongerna som jag betat mej igenom de sista månaderna. Nu hade jag 4 avsnitt kvar, så jag såg dem och avslutade sedan med Sex&theCity-filmen. Lite sorgsen blir jag när det är slut och jag måste säga farväl till Carrie & Mr Big, Charlotte, Miranda och min favorit Samantha. Men jag hörde på radion att de ska göra en film nr 2, så då får jag träffa dem igen! Tramsigt, jag vet...

Ett smakprov för er som missat serien. Varning för en del, hmm ska vi säga, vågat språk...


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards