Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 10 april 2009

Äntligen!

Av Sara - 10 april 2009 20:59

Härligt att känna glädje! I går nedkom fina Clasica med ett uuunderbart litet hingstföl! Det är Teddys allra första avkomma! Jag har ju spanat på henne i en tid nu. Var och kollade henne i hagen med jämna mellanrum under dagen. Kl 18 skulle jag gå in och ta en smörgås innan det var dags och samla in alla hästarna. Då fann jag Clasi med droppande juver! In med stona i all hast. Tänkte att jag kunne äta och vakta henne på monitorn. Lagom till jag slog mej ner i soffan ser jag hur hon lägger sej ner. På med skorna igen och ut i sto-stallet. När jag kom ut var han redan ute! En riktig karamell med stoor bläs och fyra vita sockor! Han är bara juvlig! Han ska heta något på M. På förslag är Maximo, Minero och Mistico. Hmm. Hjälp tack!


 
 
Ingen bild

Grattis! Önskar Cina

10 april 2009 21:27

Grattis Sara
Gud va fin han är, ja nu kan du glädja dig åt ett nytt litet liv. Han är super super fin. Ja bara längtar tills de är Neffis tur.
Glad påsk Kram Cina

 
Ingen bild

Anne-Lie

10 april 2009 21:50

Jag röstar på Minero. Vilka gulliga öron han har.

 
Ingen bild

kryddan igen

10 april 2009 22:32

GRATTIS!!!
Åhhh vad glad jag blir för er skull! Han är helt fantastiskt fin! Skall fundera på namn.
Puss & Kram, Kryddan

 
Ingen bild

Annelie.P

10 april 2009 23:06

Men vilken fullkomligt underbar liten en, och vilken härlig teckning.
Bilder är på väg till dig förresten. Kommer senare i kväll :)

 
Ingen bild

kryddan

10 april 2009 23:47

Magnifico såklart!
Ta bort alla mina namnspåningar är du snäll.
Folk kan ju börja undra om man inte har något
bättre för sig. Många kramar!
Kryddis

 
Karin Lantz

Karin Lantz

11 april 2009 07:08

"Efter regn kommer solsken". Grattis så fin han är. Mastermind kanske???
Lycka till Sara.

http://coolmix.bloggagratis.se

 
Annette

Annette

11 april 2009 07:30

Grattis, Grattis, grattis till den underbara ungen! Var kom alla vita tecken ifrån??? Han är ju alldeles ljuvlig :-) Jag tycker att han ser ut som en liten Místico...:-) Nu längtar jag ännu mer efter hans lilla halvbror/syster.

Kram Annette

http://www.stalleskelid.zoomin.se

 
Linda

Linda

11 april 2009 08:26

Äntligen är han här. Han är verkligen helt underbar! Grattis ! Klappa lite extra på Clasica.
Kram

http://www.nordblick.com

 
Ingen bild

Irene A

11 april 2009 12:37

Gratulerer!! Han er underbar!! =))

 
Therese

Therese

11 april 2009 19:57

Herregud vad söt! Grattis till en mycket fin liten kille!

och ang namn så hålle jag med kryddan: Magnifico!!!!

Kramar Tess

http://www.srpre.com

 
Ingen bild

Jackie

12 april 2009 07:23

Grattis!
Macario är en spansk form av det romerska namnet Macarius som härrör från grekiskans Makarios vilket betyder välsignad, lycklig (blessed, happy).Skulle väl passa bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards