Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Sara - 27 april 2009 21:10

Som vanligt här så blåser det. Jättemycket! Känns lite som om vi bor i en öken nu. Det är otroligt dammigt och torrt nu. Nu önskar jag mej lite regn. Aldrig är man nöjd...

Efter morgonrutinerna mockade jag & Malin stostallet. Sen kom Agneta och vi u-ljudade 4 ston. Två var faktiskt äntligen i brunst!  Två andra hade nog tyvärr precis brunstat =( Tur att det finns PG!

Sen red jag Teddy & Fausto. Fick även besök från Norge då Nexis och Donnes ägare kom på besök. De tyckte att Donne hade växt enormt sedan de såg honom sist, i julas. Ja man ser det ju inte själv när man ser hästen varje dag, men det stämmer nog. Båda Donne & Kario är STORA killar!

På sen-eftermiddagen tappades Teddy och så blev två söta arabflickor seminerade.

Passade på att ta några foton på Fausto idag. Han är så fin nu. Alldeles prickig i sin sommarpäls och så snygg i sin nya frisyr! Tyvärr blev inte bilderna så bra som jag tänkt mej... Får prova igen.

På kvällen fick Laban prova bocken igen. Det går hyfsat, men han är tyvärr lite svårövertalad. Vi får träna mera!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards