Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sara - 1 november 2010 21:14

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Jag har jobbat hela helgen så det har inte blivit mycket tid över. I morse körde jag hem kl 7.30 efter en tuff natt med full fart sedan kl 18.00 kvällen innan. Nu är det kolik-tider och i natt fick vi in hela 5 nya kolikfall varav vi fick buköppna en av dem. Även lördag natt bjöd på en buköppning. Lördagens mycket dåliga lilla sto var otroligt pigg när jag kom in igen på söndagkvällen. MYCKET hungrig och pigg som en mört som sagt. Det känns så otroligt kul att vi kan hjälpa så dåliga, döende hästar att bli helt återställda. 

Idag sov jag till lunch och har sedan tillbringat eftermiddagen i stallet och på hästryggen. Det har varit ganska varmt ochen skön dag. Hann med en promenix med vovvarna oxå innan pojkarna fick komma in. På fredag kommer en kund och ska provrida Mandon. Han är en pärla så det ska bli spännande att se vad kunden tycker! Har faktiskt även ett par spekulander på Malibu. Blandade känslor inför att sälja honom för jag är verkligen förtjust i den hästen, men samtidigt måste jag tänka praktiskt. Jag hoppas jag kan hitta en riktigt bra matte som älskar honom och ger honom massvis med uppmärksamhet och tid!

Nej jag känner mej fortfarande seg i huvudet efter sömnbristen. Gud vad segt det var att skriva! Jag får återkomma i morgon!

Pepina är Teddys dotter

  

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards