Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Sara - 24 november 2009 18:08

En härlig dag i solen. Lite blåst, men det gör inget för det innebär att hagarna torkar upp liiite iallafall.

Har annars inte hänt något annorlunda än vanliga saker idag. Mockning, ridning, fika, prata telefon, fixa & dona. Vi raskade på lite extra idag så följde jag med Camilla hem och red Indi en sväng. Hade glömt hur underbar han är att rida. Det märktes att han kände igen mej. Först var han lite spänd och försökte lite konstigheter, precis som allra första gången jag red honom, sedan vips, så gick ett ljus upp och han växlade till "min" lilla Indi. Otroligt amitiös och villig. Jättekul!

Lilla Zara går från klarhet till klarhet, även om hon var ovanligt pigg idag och tyckte att snabb trav med huvudet som en giraff var den skojigaste övningen. När den värsta överskottsenergin lagt sej så kunde hon iallafall lyssna lite på piloten och då var hon väldigt fin.

Ett litet tips till alla SICAB-entusiaster är att gå in på www.sicab.org och klicka på SICAB TV. Där sänds live hela tiden! Skitkul! Om ni ringer eller messar mej så ska jag gå till en kamera och vinka!

Zara & Sara

        

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards