Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Sara - 20 december 2015 21:57

Har älskat hästar sedan jag var liten red på ridskola sporadiskt och hos kompisar som hade häst fram till tonåren sen blev det annat som tog över. När jag fyllde 40 och hade fått 4 barn behövde jag göra något för mej själv och då började jag på ridskola sen var jag fast ville snabbt skaffa mej en egen häst och gjorde då några överilade hästköp var ju kär i PRE hästen pga dess utseende och storlek. Efter att jag skadat mig ordentligt när jag ramlat av flertalet gånger   var självförtroendet i botten men hade svårt att ge upp längtan efter en häst som passade mej. Tog kontakt med Sara för hjälp med försäljning och att hitta en häst som passade mej. Sara hade då Angelina till salu ett 6årigt Hispano sto som hon trodde skulle passa mej. Första provridningen var jag mest spänd och osäker men fick ändå en känsla av att jag kunde lita på henne nästa provridning fick jag en härlig känsla det var som om att hennes rörelser var gjorda för min kropp. Har nu ägt Angelina 6 månader och jag är överlycklig äntligen kan jag njuta av min häst och ha kul istället för att vara rädd hela tiden!

   

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards