Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Sara - 23 december 2011 22:29

Vi har haft några härliga dagar här på Pepino. Min syster är här och tillsammans har vi bakat, sillat och lagat mat så vi blir mätta bara av att titta på all mat. Men klart vi äter oxå. Hela tiden känns det som...

Igår hade vi en underbar solig dag och jag red hästarna med ridhusdörren öppen, bländad av solljus när man red förbi. En något ovan upplevelse så här års. Tunante var mäkta förvånad och tittade nyfiket ut hela tiden. Så efter avslutat arbetspass fick han sin första "uterittt" som blev en skritt promenad upp till vägen och tillbaka igen.

Alla hästarna var ute tills det mörknade och de njöt i fulla drag av solen ljus. Det är sällan vi har sett den. Idag har det dock varit otroligt grått och dimmigt som det "ska" vid en skånsk jul. Lite regn har vi oxå fått idag och alla hästarna har vilat. Eller mest är det väl jag som vilar, hästarna hade nog gärna jobbat. Men lite julefrid måste man ju ha.

Nu vill jag önska alla mina läsare en riktigt GOD JUL

 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards