Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Sara - 15 maj 2011 13:59

Blev det för stackars Trazzel! Inga fyra veckors vila inte utan två, får han klara sej med, för nu har jag bestämt att vi ska stötta vårt grannland och den norska PRE-föreningen. Norge anordnar för första gången ett morfologiskt championat och jag tycker det är oerhört viktigt att de får deltagare så att de kan anordna eventet. Alltså åker jag & Trazzel till Norge den 1-3 juli! Med oss skall vi ha Cina & Nefertite. Oj så kul vi ska ha! En riktigt tjejhelg med massvis med vackra spanska hästar och nya norska PRE-bekantskaper. Ser fram emot detta!

I går gick hela dagen i ett kör. Nytt sto (från Norge!) anlände och skulle installeras. Självklart vill ju ägarna inspektera den utvalde friaren och så ska vi ju skriva papper och prata lite häst!

Cina kom och lämnade Nelento, som ska hänga med resten av 2-års killarna i sommar. Det blir härligt för dem!

Pernilla & hennes man kom förbi då de var på skånesemester. Jättetrevligt att träffa dem igen och prata lite häst. Penilla har köpt häst av Enrique på www.brhstud.com så vi har på så vis kommit i kontakt med varandra.

På kvällen var det schlagerparty och det blev en sen kväll...

Idag går det i betydligt lugnare tempo. Har mest soffläge, med gott samvete då jag ska jobba i natt och sedan har full dag i morgon. Så jag och hundarna vilar och vilar lite till!

Lite bilder från dagen

Quiero växer så det knakar! En så vacker kille!!


Santo  


Vackra Alhaja. Nu har manen ställt sej så nu ska jag klippa henne ordentligt!  


Bröderna Leviton & Sueño         

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards