Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Sara - 19 oktober 2012 07:27

Lång dag igår och idag blir det en extremt lång dag som slutar om ganska exakt ett dygn...
Igår hade jag först Eva här för art prova Sensi igen. Hon red ut en sväng och jag cyklade med. Sensi var totalt avspänd och skrittade behagligt och vägvinnande med en lycklig Eva på ryggen!
Sen hade jag besök av min vän och trädgårdskonsult Charlotte. Väldigt trevligt och mysigt och vi hann med mycket.
Eftermiddagen ägnade jag åt studier inför dagens tenta i Alnarp. Min djursjukvårda-legitimation skall avklaras och jag hoppas verkligen att jag klarar det idag! Annars får jag på den igen i april nästa år...
Pratade med Eva igen senare på eftermiddagen och hon lämnade, inte helt oväntat ? besked om att hon hemskt gärna vill köpa Sensual. Det var nog kärlek vid första ögonkastet mellan dessa tu och jag är lika glad för hästens som köparens skull.
Fick några bilder från Carina på Teddan i full mundering. Så häftigt!!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards