Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Sara - 17 april 2011 20:55

I dag har jag varit i Tvååker på Stall Haväng och hållt i en utställningskurs. Det var en väldigt trevlig dag med trevlig och intresserade kursdeltagare och en jättefin anläggning! Tack Ida och Alexander för att ni arrangerade kursen! Själv fick jag inte med mej kameran, men Ida kommer säkert att blogga om dagen så kolla in hennes hemsida www.stallhavang.se!

När jag kom hem så tog Mats & jag ut vackra Classan och hennes fantastiska föl en sväng! Han är en stoor personlighet denna killen! Väldigt framåt och vänlig, precis som din far! Han är den första fölunge jag sett som redan två dagar gammal både skrittar, travar och galoperar i takt och balans! Helt makalös!

Ridhuset tar form och i går kväll hade jag faktiskt min första kund som fick provrida i det! :) Lite dragit kanske, men ändå!

 

QUIERO P!

     


Mats & vår fina Clasica P 

 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards