Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Anna & Wille

Av Sara - 25 juli 2010 22:05

Fick detta mail och vackra kort idag. Kände att jag var tvungen att dela med mej!


Hej Sara!


Hoppas allt är bra med er.

Jag skickar kort på mej o Wille, han är superpigg just nu.

För för nån månad sen krashade vi totalt i ett hinder och gjorde varsin kullerbytta.

Wille fick sys med 12 stygn nedanför framknäet, jag fick hjänskakning.

Men han har varit så duktig konvalescent.

Först stod han jättesnällt när veterinären skulle sy ihop såret. sedan har han vare så lugn i stallboxen han fick stå i , och nu när jag får rida som vanligt igen är han den busiga o pigga Wille som jag bara äääälskar!!!

Planen nu är att vi ska åka på sommarbete, och jag kommer bo där så jag kommer rida som vanöligt.

 

Tack för att du hjälpte mej hitta min drömhäst!!!

 

kram Anna o Wille

  

 
 
Kim Paulin

Kim Paulin

25 juli 2010 22:45

Fint skrivet och en underbar bild!

http://www.conquistador.se

 
Ingen bild

Bettan

25 juli 2010 23:18

Vilken fin bild:)

 
Ingen bild

Kerstin

26 juli 2010 09:21

Härligt att få sådana positiva brev! Tänk att få hitta sin drömhäst, fantastiskt :-)

 
Ingen bild

Britta

26 juli 2010 09:36

Hej! Blev helt tagen när jag läste brevet. Kom ihåg fotona från förra veckan på Kairo och tänker att han kanske är MIN drömhäst. Finns han fortfarande kvar...

 
Milldoff PRE

Milldoff PRE

27 juli 2010 13:22

Oj vilken krasch - men det verkar ju gått bra trots allt! Underbartvackerbildpå ett vackert par. Visst är detkul när man hittat sin drömhäst!
Kram kram

http://www.milldoff.se

 
Nina

Nina

28 juli 2010 13:50

Jag blir rörd när jag läser detta. Jag har ju också köpt min drömhäst av just dig. Nöjda köpare är ett kvitto på att du har lyckas med det du gör. Ta det till dig och låt det värma dig när snön ligger djup på stallplanen och kylan viner runt stallknutarna.

/Nina och Dorado

http://www.dorado.bloggagratis.se

 
annie

annie

30 juli 2010 09:19

Åååå vilken vacker bild.

http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?articl

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards