Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Falsterbo-here we come!

Av Sara - 5 juli 2014 22:04

Då är alla hästarna installerade i Falsterbo inför morgondagens show! Jag har ridit och kännt på Rio lite i miljön, och han tar det förstås med ro, som den prins han är... Alla hästarna är i fin form och vackra som bara spanska hästar kan vara! Ska bli så roligt och spännande i morgon. Kl 13.15 på dressyrarenan smäller det! Missa oss inte! Sedan har vi även en monter med massvis av information och annat spännande om rasen. Missa inte den heller! Jag fick inte med mej kameran ikväll, men i morgon har jag både kamera och fotograf så jag lovar massvis med bilder här för er som inte kan komma! 

Jag har ju tyvärr bloggat otrolig dåligt sista tiden och det har sin förklaring... Gården är såld och allt som kommer med det i sista skedet har tagit alla min kraft! Redan den 12/8 flyttar de nya ägarna in och nästa vecka får jag tillträde till mitt nya hus. Som ni förstår blir det väldigt snabba ryck för att få ordning på allt! Men jag ska klara det och jag ser mycket ljust på framtiden! Ett nytt kapitel börjar både för mej själv och för verksamhetens del. Ska blir otroligt roligt och jag känner med verkligen redo! Så håll ut och ha tålamod med mej! I höst blir det nya tag och mycket spännande kommer att ske på hästfronten! Men först FALSTERBO!!! Ses där! :)

   

 
 
Ingen bild

Sofia

6 juli 2014 08:44

Lycka till! Önskar att jag kunde vara på plats och se er live, men ser i alla fall fram emot bilder :)

 
Marie N

Marie N

6 juli 2014 18:16

Ni var jättefina! Vi var och kollade.
Mvh Marie

http://www.lillarocknen.n.nu

Sara

6 juli 2014 18:39

Tack snälla!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards