Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Vill du vara med i Falsterbo?

Av Sara - 27 juni 2014 09:54

P.R.E på Falsterbo horse show


Stuteri Pepino ordnar visning av PRE som pausinslag under söndagen, onsdagen och torsdagen på Falseterbo horse show. Sara på Pepino ansvara för arrangemanget, men det sker i samarbete med andra P.R.E ägare och ryttare. Fokus ligger på att visa P.R.E som en allsidig hästras som kan svara mot de behov som såväl dagens fritidsryttare som tävlingsryttare har ? var sig man fokuserar på dressyr eller vill ha en allsidig all-roundhäst som lämpar sig för såväl uteritter, som hoppning och körning

Under dessa dagar kommer även en monter att ställas till vårt förfogande. Vi vill presentera P.R.E som just en allsidig ridhäst med utmärkt temperament ? en häst som väl svarar mot de behov och önskemål många av dagens svenska ryttare har. Det exotiska och spanska får därmed tonas ned lite grand ?.

Pepino kommer att bidra med affischer och broschyrer. Vi planerar att göra ett informationsblad om rasen att dela ut samt ha ngt tilltugg att bjuda på. Planen är att låta de som så vill få möjlighet att göra reklam för sin verksamhet: sitt stuteri, sin hingst, sina saluhästar mm.

För att möjliggöra det hela behövs dels bemanning av montern, dels behöver en avgift tas ut av de som vill göra reklam. Intäkterna kommer att användas till att smycka montern, trycka upp informationsblad om rasen, till tilltugg att bjuda på mm

Montern behövs bemannas i första hand onsdag den 9 juli och torsdag den 10 juli, men om möjligt även under söndagen den 6 juli. Lämpligen står vi två och två och tar ett halvdagspass. Den som bemannar montern kan göra reklam utan kostnad.

Om du inte har möjlighet att bemanna montern, men vill göra reklam är kostnaden 300 kr om du bara vill ha en produkt med ( t ex en stuteribroschyr, annons på en saluhäst etc ) och 500 kr om du vill ha flera ? oavsett antal. Priser är inklusive moms och kvitto skickas på begäran. Betalning ska finnas på pg BG 5630-4033 ( Pepino) senast den 4 juli.
Du skickar det du vill ha med så att det framme senast den 4 juli till :
Ingrid Lindholm, Kalthus 982, 247 99 Genarp. Du kan givetvis även lämna det till Ingrid eller till Sara eller på plats i Falsterbo efter överenskommelse.

Kontakta Ingrid Lindholm på tfn 070-3750324 för att anmäla dig eller om du har frågor!

OBS! Tiden är knapp så ta kontakt snarast möjligt om du är intresserad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards