Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Sara - 14 juni 2012 22:03

Nu är det ju så att Klara snart har varit hos oss i ett år. Hon har just avlagt godkända antagningsprov för Hippolog-programmet i Flyinge och hon lämnar oss efter sommaren. Det har varit ett härligt år och vi har haft väldigt mycket roligt tillsammans. Dessutom är det ovärderligt med så mycket hjälp i stallet och med hästarna. Men, men allt har sin tid...

Så från och med någon gång i augusti behöver jag en ny hjälpreda och denna gång söker jag i första hand en groom. Någon som kan hjälpa till med fodring, mockning och skötsel av hästarna. Även lite ridning kan förekomma, men det är inte huvudsysslan för denna person. Helst söker jag någon som bor i närheten som kan komma hit och hjälpa mej på förmiddagarna. Ungefärligt arbete 8-I2 vore idealiskt. Stallplats till egen häst samt träningar med egen häst kan erbjudas om så önskas. Om jag inte kan hitta någon i närheten så kan boende även erbjudas och då blir arbetet mera av en heltidssysselsättning. Om du är intresserad så maila mej på pepino.pre@telia.com

Välkommen till Pepino :)

 


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards