Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Nu bär det iväg

Av Sara - 15 augusti 2011 22:23

Nu är jag helt slut. Har jobbat i övertempo hela sommaren med stona, ridning, nattarbete och allt annat som ska göras här på gården. Mats har jobbat ännu mera sedan tidigt i våras med sitt nya växthusbygge och man kan nog säga att, ja, vi är slut! Men nu är det äntligen dags för en lite lugnare tid för oss. Vi har alltid hösten som vår avslappningstid och i morgon bär det iväg på höstens första resa. Vi åker till Holland i morgon för att se EM i dressyr och semestra lite. Det ska bli underbart!

Vi ska se Fuego och Totilas och heja på Patrik Kittel & Scandic. Jag ska försöka fotografera och blogga därifrån om jag orkar och hinner. Annars blir det när vi kommer hem igen.

See ya!

 


 
 
Linda

Linda

16 augusti 2011 09:45

Njut och ha det underbart!
Kramar från mig och Knight!

http://www.nordblick.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lotta

16 augusti 2011 20:59

Hej
Så avundsjuk jag blir men passa på och njut, det ska bli så kul att läsa om er upplevelse sen.
Lotta

 
Ingen bild

Hanna

16 augusti 2011 22:21

Jag söker en PRE mellan 6-11 år, skimmel. Valack eller sto spelar ingen roll. Helst inriden i alla gångarter men inte för dyr. Högst 45.000 Måste stå i Sverige. Har du några någon sådan häst eller vet du någon som säljer?

Sara

17 augusti 2011 22:16

Hej Hanna! För det priset är det svårt, men vi har just nu ett mycket trevligt sto för det otroliga priset 35.000:- du borde absolut komma och titta på henne! Mvh Sara

 
Ingen bild

Ulla

16 augusti 2011 22:41

Trevlig semester! Ser fram emot lite info om Totilas och hans nya ryttare och naturligtvis Fuego, Patrik och Scandic:-)!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards