Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Ångrade mej

Av Sara - 20 april 2010 22:06

Jag ångrade mej nästan genast att jag raderat hela inlägget. Det är trots allt ett fritt land och vi har yttrandefrihet eller hur! Denna bloggen är ju min personliga blogg och jag representerar mej själv och Stuteri Pepino när jag skriver här. Jag har därför lagt tillbaka inlägget men med reviderad text.

Här är några bilder från idag på våra vackra små föl!

Optima-P med strumpor bak och Primera med stor stjärn!

               


 
 
Malin

Malin

21 april 2010 06:59

De är jättefina!!!!

http://vetmalin.dinstudio.se

 
Mägi

Mägi

21 april 2010 09:50

Gudomliga, härliga föl!
Det där med inlägget var nog en bra grej...fler än du tror läser kanske din blogg, och jag tror att det är otaliga som tittar in men som inte lämnar kommentarer. Läste ngnstans i en blogg "att titta in och läsa en blogg utan att ge sig till känna är som att titta in hemma hos ngn utan att säga hej"...ganska oartigt. Och ibl kan ens åsikter som INTE alls är illa menade utan bara är konkreta & objektiva tankar göra oförtjänt skada hos den berörda. Vet tyvärr av erfarenhet att det kan vara så. Jag tycker verkligen att man ska få framföra sina åsikter i sin blogg, vi lever i ett fritt land. Men jag tycker ändå att du gjorde rätt: ibland kanske man får tänka på mänskligheten/bakgrund-skäl/ sätta sammanhangets mening och betydelse i jämförelse med varandra. Ens egna objektiva åsikter V.S den berördas känslor? Jag kan vara helt ute och reser..men JAG tror det kan vara så ibl. Hurra för klokheten, visheten, underbara hästar och en intressant blogg att läsa och förgylla vardagen med!;-)

http://www.descarada-de-fenix.blogspot.com

 
Ingen bild

Matilda

21 april 2010 10:40

Hej Sara!
Det är alltid lika kul att gå in och läsa både på din hemsida och här på bloggen. Ha de gött och lycka till med alla fölningar & betäckningar i vår! KRAM

 
Ingen bild

pauline

21 april 2010 15:08

Ville bara lämna ett fotspår efter mig och säga att så söta dom små är:) Hoppas du får en bättre säsong i år . Lycka Till
/Pauline

 
Ingen bild

Anna-Stina

22 april 2010 13:29

Åh vilka söta föl! Du är ju jätteduktig på att få så fina bilder oxå ;D Ser torrt o fint ut hos er, här har vi ca 20 cm snö kvar så det tar sig minsann, kanske snöfritt till midsommar?? ;))Mvh Stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards