Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Sara - 11 januari 2010 21:11

Som ni kanske märkt så har det varit lite tunnt på bloggfronten. Jag har svårt att motiveras i detta förbaskade vädret. Som bekant så hatar jag vintern. Verkligen. Och det blir inte bättre med åren. Snarare tvärt om. Jag ha nu kommit in i något liknande inne-koma. Jag vill helst bara vara inne och baka, inreda, läsa tidningar, se filmer, laga god mat osv. Att var i stallet och frysa sönder kroppen är mest ett nödvändigt ont. Fast när jag väl är där så är det ju ändå mysigt. Jag önskar bara att jag kunde rida Teddy så jag fick lite riktig ridning i kroppen. Så idag pratade jag med Pia, på Lönnstorp. Eftersom jag ändå åker dit och rider Bizarra kommer jag nu att ta med Teddy dit, stalla upp honom där måndag-fredag och rida i deras ridhus. Sedan får han åka med hem på fredagen igen och tillbringa helgen hemma. Hurra! Ett jäkla farande, men det är det ju iallafall med Bizarra. Så kan jag ju rida lite på Malibu & Zacke oxå innan de kommer hem. Pia, Kristian & Lina är verkligen toppen. Jag är så glad att jag kommit i kontakt med dem!

Så har Bizarras ägare bestämt sej för att sälja henne till slut. Så nu är fina Lusitano-tjejen till salu! Hon är verklign cool och funkar jättebra på Lönnstorp. Liiite för piig i kylan bara...

  

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards