Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Förberedelser

Av Sara - 12 augusti 2010 21:28

Nu packas det och smörjs läder, oljas hovar och stryks skjortor. För imorgon bär det av till Danmark med Galope & Trazzel. Jag är äckligt nervös och förväntansfull. Varje år undrar jag varför jag utsätter mej för detta. Men det är ju kul. Eller?

Har äntligen fått igång Malibu igen och red honom både igår och idag. Han var lite osäker igår, men idag var han nästan som vanligt igen. Fina lilla Mallan! Tränade med både Galope & Trazzel på linan. De sköter sej perfekt här hemma! Men det är inte nödvändigtvis samma sak som att de gör det i Danmark...

Håll tummarna för grabbarna!  


Trazzel & jag på Strömsholm förra året. Vilken bebis han var!


  


 
 
Ingen bild

Matilda

12 augusti 2010 21:45

Lycka till! =) håller alla tummar för er! KRAM

 
Ingen bild

Johanna

12 augusti 2010 22:04

Lycka till!! :-)

 
Nina

Nina

12 augusti 2010 22:08

Hoppas det går bra för er! Vi ska hålla både tummar och hovar här i Västerås.

/Nina och Dorado

http://www.dorado.bloggagratis.se

 
Jossan

Jossan

12 augusti 2010 22:14

Åh, lycka till!!! Jag hoppas att det blir en kanonhelg för er! (Fota mkt, för oss olyckliga själar som inte kan komma och kolla på alla skönheter ;) )

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

 
Anne-Lie

Anne-Lie

12 augusti 2010 22:20

Lycka till!

http://macumba.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

13 augusti 2010 13:00

Å vad spännande, jag håller tummarna!

 
Marianne J

Marianne J

13 augusti 2010 13:09

Åååh, håller alla tummar, tassar, hovar för er. Lycka till =)

http://hastlangtan.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

13 augusti 2010 19:17

Vi håller alla tummar! :)

http://www.stallhavang.se

 
Ingen bild

Anna-Stina

13 augusti 2010 22:09

Klart vi här uppe oxå håller tummarna för er!! Och jag förstår varför du utsätter dig för detta..det är ju såå spännande o roligt =))

 
Ingen bild

milias

13 augusti 2010 22:12

nytt inlägg med en ny fråga, skulle uppskatta ett svar på min fråga: http://camiliaa.blogg.se/2010/august/tv.html

hoppas ja inte stör.

 
Cina

Cina

14 augusti 2010 11:00

De kommer gå super bra;)) Håller tummar:))

http://stuteriornaholmpre.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards