Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Bildbomb från dagens ridpass

Av Sara - 24 mars 2010 13:06

Härligt vårväder idag! Här kommer lite bilder på Zancado & Malibu! De är såå duktiga och matte är såå stolt!

           

              

      

 
 
Tina

Tina

24 mars 2010 13:24

Fina killarna!!

http://www.lightningpre.se

 
Ingen bild

Anne-Lie

24 mars 2010 14:33

"Zacke" mums vilken häst!

 
Linda

Linda

24 mars 2010 14:48

Men så duktiga dom är . Ser jätte fina ut!!

http://jabeque.zoomin.se

 
Ingen bild

Milldoff PRE

24 mars 2010 17:33

Vad roligt att du äntligen kommit upp i sadeln igen. Och vilka fina killar. Verkar ju kännas bra att rida Arab igen efter alla år... :-)

Även jag har suttit i sadeln denna vecka, och OJ vilken träningsvärk jag har ;-). Men Åke är ju inte världens snabbaste precis. Det är däremot Indi. Vilken kille!!! Han är superlycklig nu när våren äntligen är här.

Kram kram
Camilla

 
Ingen bild

Johanna

24 mars 2010 18:28

Duktiga är grabbarna och matte ser så glad ut!
Härliga bilder :-)

 
Ingen bild

Anna-Stina

24 mars 2010 20:07

Härliga ridbilder! Söta som karameller må ja då säga! Otroligt kul att få följa deras utveckling :D
Men var är eran snö? Här beräknas ytterligare snö.. upp till 40cm nu i helgen förutom på det ca 80 som redan finns... Härligt med vår :D, kram från Stina

 
Ingen bild

Lina

24 mars 2010 22:21

Åh, ZackeMackes galopp! Är så glad att de sköter sig och kommer ihåg vad de lärt sig fast det var så längesen. Kloka silverprinsar :)

 
Ingen bild

08

24 mars 2010 23:37

Du som undrade var snön är, det syns ju på 4e bilden nerifrån. Den ligger i stora plastpåsar.

 
Ingen bild

Helen

25 mars 2010 08:21

Hej, läser din blogg varje dag och nu måste jag få fråga, vad är det för sadel du sitter i, den ser urskön ut.

 
Emma på Wärmagård

Emma på Wärmagård

25 mars 2010 08:57

Va underbart att se att du faktiskt ler eller skrattar på nästan varje bild! Men jag förstår att du är glad med så fina hästar!
Ser med avund på hur tort och fint ni har det i Skåne, vår ridbana är full med snö, is och vatten...

http://www.waemagard.se

 
Sara

Sara

25 mars 2010 11:08

Helen: På bilderna rider jag i en Isabell Werth Wintecsadel. Den är helt underbar!

Emma: Jo visst har vi torrt och fint, men ni ska ju bygga ridhus! Vem ska vara avundsjuk sed...

http://www.pepinopre.com

 
Ingen bild

Anna-Belle Hammarström

29 mars 2010 19:34

Va SNYGG Zancado har blivit .. mer muskler och ljusnat betydligt.. araben har me blivit gudomlig... kramiz från stall Dolores/Näsum

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards