Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 17 maj 2016

Av Sara - 17 maj 2016 20:34

Usch det är tuffa tider för mej just nu... På många olika plan men ett som jag tänker att jag ska lägga i någon annans händer, det är det svåra besultet att välja... Jag har fyra fantastiska hingstar. Jag ska egentligen ha endast två. Det har gått bra så länge två av dem har varit unga och inte krävt något större engagemang. Men nu börjar de bli stora och snart har jag fyra vuxna fantastiska hingstar som kräver och förtjänar tid och uppmärksamhet...

Ett val är klart. Hugo stannar. Hugo är underbar att rida och han har verkligen blivit MIN häst. Det var längesedan jag kände så för någon häst alls. Teo har jag ju alltid känt så för, men då ridningen aldrig blivit vad jag hoppats, så är det svårt att hålla fast vid den känslan. 

Alltså är de tre andra till salu. Den eller de som inte blir sålda stannar. Helt enkelt. Vi får se hur det blir men jag kan helt enkelt inte bestämma mej... Vill slippa ta beslutet. Den som är intresserad av att köpa Tanteo MAC, Nieto X eller Carretero SD är varmt välkommen att kontakta mej via mail eller telefon. pepino.pre@gmail.com eller 070-8822180


 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards