Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 2 november 2015

Av Sara - 2 november 2015 20:57

Idag har jag haft långväga kund igen från norra Sverige och samtliga hästar fick provridas. Tror att det finns en favorit som skall ridas en gång till i morgon innan kunden åker hem igen. Blev en heldag i stallet för kunden och även för mej. Hugo trampade av sej en sko igår och hovslagaren kunde int komma förrän. Vid 19-tiden nu ikväll så efter att ha skjutsat kunden till hotellet åkte jag hem några timmar och återvände sedan till stallet. Hovis kom som han lovat och Hugo fick på sin sko. Sedan sadlade jag och red ett litet pass i ridhuset. Äntligen fick vi trava lite och Hugo kändes pigg som attan, lite stark och lite lång, men inte halt alls! Härligt! Nu joggar vi i organ igen och så ska vi på återbesök på onsdag så hoppas jag att vi kan börja jobba lite igen efter det.
Längtar!!!

Har fått glada hälsningar från lyckliga och nöjda kunder. Alltid så otroligt kul att höra! Först skrev Frida som köpte Victoriano i somras. De har det toppen tillsammans och börjar mer och mer lära känna varandra. De tränar och är flitiga och planerar att tävla till våren!

Sedan deklarerade Monica att hon är så otroligt nöjd med sin Angelina! De har så mycket kul tillsammans och visst är såå fina ihop. Lite extra kul då Victoriano tidigare var Monicas häst, men de trivdes inte så bra ihop utan Monica valde att låta sälja honom och så hittade jag Angelina i stället åt henne. Så himla kul att båda hästarna nu fungerar så bra och båda ägarna är så nöjda! Så otroligt viktigt det är med RÄTT HÄST ÅT RÄTT RYTTARE!!! ??

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards