Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 22 april 2015

Av Sara - 22 april 2015 06:59

Vilka härliga dagar! Våren är sannerligen kommen och naturen fullkomligt exploderar här i Skåne. Det enda jobbiga är att min näsa oxå exploderar av allergi ? snuva, rinnande ögon och huvudvärk. Men det får det vara värt!
Hästarna jobbar på fint och jag har visat Maravilla både i måndags och i går. Måndagens kund var väldigt mycket nybörjare och Maravilla var allt för känslig och pigg för dem. I går gick det bättre och det blev tom några små hinder hoppade!
Igår kväll kom den nya saluhästen fast jag hade just åkt hem för kvällen så jag har inte träffat henne ännu.
Igår var det mode & foto som stod på schemat från kl 15. Ett helt team med modell, fotograf, stylist mfl anlände och stallet gjordes om till studio. Noble fick vara modell tillsammans med en het man och det togs fantastiska bilder! Jag ska återkomma med några så småningom! Jag och mina passande på att fotografera "behind the scenes"

[Bild]

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards