Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Sara - 10 september 2014 21:44

Nu ligger man nerbäddad i en hotellsäng efter en lång dag i rampljuset! Jag fick sällskap av min väninna Katja och kl 07.45 åkte vi med Rio & Mino mot Kalmar. Vi skulle alltså delta i en dramadokumentär om Drottning Kristina. En film på 90 minuter som kommer att sändas i bl.a Tyskland, men förstås även i SVT.
Var framme vid lunch och bekantade oss med filmteam och skådespelare. Saga, som spelar Drottning Kristina fick bekanta sej lite med Rio, som skulle vara hennes nobla springare. Ganska snart kände vi att det funkade fint i skritt, men i vild galopp kändes sisådär... Hux flux var jag visst stunt-kvinna för huvudrollsinnehavaren ?. Såklart jag ställde upp och det var ju superkul!! In i sminket och på med kostymen sen blev det åka av för mej & Rio! Han är ju bara en total stjärna och imponerade på alla, inte minst mej... Underbara häst!!! ??????
Ridscenerna tog hela eftermiddagen och innan det blev mörkt fick både Mino & Rio vara med i en scen till mera som statister. Rio fick stå bunden vid ett träd och Mino fick beta bakom agerande skådisar.
En härlig och intressant dag verkligen! Nu är vi helt slut och ser fram emot en god natts sömn innan frukost och hemfärd. På återseende!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards