Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Sara - 15 augusti 2014 11:07

Det kör på i hög hastighet här och jag har ju alltså flyttat. Hästarna är kvar och jag samsas nu med de nya ägarna på gården. Lite märklig känsla...
Min flytt tog musten ur mej och på lördagen när vi var klara kände jag att jag inte mådde helt hundra. Söndagen var jag totalt utslagen men magkatarr, huvudvärk och ont i nacken. Inte förrän idag börjar jag bli mej själv igen även om jag fortfarande inte har några krafter. Jag är iallafall i stallet och har fodrat ich släppt ut själv. Mockat ett par boxar och ridit en liten runda på Mino. ?? Nu är jag duktig och tar en paus med yoghurt och macka. Sitter och tittar på Denise som rider son Ausente och blir så glad av de. De är som gjorda för varandra! Ibland blir det bara så rätt!!
Hos Malin växer mitt stall fram nu i rasande fart och det är fantastiskt att se. Som jag längtar dit!
Har sålt Parvaneh och hon åkte till sitt nya hem i onsdags. Nu jobbar vi för fullt med syrran Padideh. Snart kommer hon ut på annons hon med!

Här ett litet Mino-barn. Hur söt som helst!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards