Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av Sara - 8 augusti 2014 20:14

Då har man sovit sin sista natt i vallåkra. Känns märkligt men väldigt befriande. Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv!
Hästarna bor dock kvar på gården i några veckor till i väntan på att deras nya hem ska bli färdigt. Det är så otroligt spännande och roligt! Längtar verkligen till jag har killarna och Classan i Mörarp. Fina utebanor och ridhus med bra underlag överallt. Härligt!
I veckan har det varit träning hos Sandra och kunder bla. Parvaneh är tingad och ska besiktigas på måndag. En fin häst som är grön men kommer att bli väldigt fin med lite arbete. En duktig dressyrtjej blir hennes nya ägarinna och det ska bli roligt att följa dem!
Huron är igång igen och förbereds nu för DAMOCHA. Han är bara gudasnäll den stora hästen! Så lydig och välvilligt inställd hela tiden. Underbart! Idag fick Mina rida honom och jag tog Rio så vi kunde rida ut tillsammans. Så härligt med så snälla killar som bara tågar på sida vid sida. Vi hade långväga besöka av Anna-Carin som var nyfiken på rasen och ville bekanta sej lite med mina hästar. Hon tog alla fina bilder från idag. Tack!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards