Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Sara - 31 mars 2014 16:27

Så härligt har det varit att ha Klara här i helgen. Väldigt tråkigt att hon måste åka hem i morgon igen, men studierna väntar... Skönt att även få hjälp med mej själv. Så otroligt jobbigt att hoppa på kryckor att jag håller på att smälla av... Men, men det är väl bara att gilla läget. Hästarna sköts iallafall väl och Mina, praktisarna och Klara klarar det hela hur fint som helst. Jag har haft ett par lektioner och provridningar av Fuxis, och det ser ut som om att jag har en köpare. Dock en kund som kommer på fredag för att prova honom. En långväga kund som jag därför lovat att hålla honom till, så vi får se vem som blir den lycklige ägaren till fantastiska Fuxis! Naturligtvis är det inte bara "först till kvarn" utan häst & ryttare måste förstås passa ihop och förutsättningarna vara så goda som möjligt för ett lyckligt hästägarskap! 

Provridning/lektion

 


Vi har fått hit en ny saluhäst - Tequila, ett vacker och kraftfullt sto på 4 år. Hon är verkligen fin under ryttare och blir en riktigt fin ridhäst! Mycket välhanterad och välskött är hon och van att åka trailer till träningar osv. Mera bilder och film kommer förstås på hemsida och här på bloggen. 

Klara & Tequila idag

 

Klara & Mino

 

Klara & Ritmico

 


Idag har vi varit på djursjukhuset med Alcon, Fugada & Jabonero. Det gick utmärkt med alla tre så snart har de nya ägare alla tre! Grattis Kristina, Denise & Lena! Härliga hästar som kommer att ge sina nya ägare mycket glädje!

Fugada & Alcon åker fint tillsammans!

 

Böjprov av Jabonero

 


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards