Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Sara - 7 mars 2014 22:55

Snart blir det ännu nera sol och värme för min del! På onsdag bär det av till Spanien och jag ser verklgien fram emot det! Här hemma är det verkligen full fart och jag har många bollar i luften. Vilket jag gillar! Stallet är fullt så när som på Quieros tomma box, men den fylls upp veckan efter min Spanien-resa. En Razonado-dotter ska komma hit och hon är till salu! Ska bli väldigt roligt att få jobba men ännu en Trazzel-avkomma och det ska bli intressant att se om hon är lika enkel att rida in om Quiero var? 

Egentligen var planen idag att vi skulle göra en film på Fuxis, men han trampade av sej en sko igår och slet med en bit av hovväggen, så jag hade svårt att få på en ny. Hovis kommer i helgen och fixar honom så blir det en ny film nästa vecka! Som många säkert sett så ligger fuxis på min salusida numera. Jag vill hemskt gärna behålla honom, men jag har svårt att motivera att jag ska lägga väldigt mycket tid och energi på en valack... Så jag njuter av honom, rider och ska tävla mera och utvecklar förhoppningsvis honom under tiden, och om någon lämplig köpare dyker upp, ja då får han åka... LYCKOST DEN KÖPAREN!

Filmade dock Tvålen idag men jag har inte hinnit redigera den filmen ännu. Ska bli i helgen! 

Fotona vi tog på honom nybadad och fin har jag dock hunnit ladda upp. Vilken sagohäst!!

Jabonero de JC

       

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards