Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Sara - 28 februari 2014 20:02

Så har jag landat i hotellsängen efter en dag på Eurohorsemässan i Göteborg. En annan som är van att jobba fysiskt hela dagen blir helt slut i huvudet och kroppen av att stå stilla (mer eller mindre) en hel dag... Men det har varit jättekul och jag har pratat med många trevliga och PRE-intresserade människor!
Nu inväntar jag min väninna som är på väg hit från Stockholm. En trevlig kväll med mycket hästsnack väntar och sedan en ny dag på mässan i morgon. Saknar mina vovvar men de myser i soffan med Mina där hemma och jag kommer ju hem i morgon igen.
Igår åkte Saltador hem till sin nya matte. Resan hade gått fint och Katarina var sååå glad och nöjd med sin nya häst. Med all rätt. Vilket underbart temperament den hästen har!
Här är Nieto! Åh vad jag är lycklig över den hästen! Han är inte bara fantastiskt högrest och vacker. Han är dessutom otroligt trevlig! ??

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards