Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Sara - 11 februari 2014 15:55

Betar vi av hästarnas träning dag för dag. För några veckor sedan var jag ensam och slet i stallet och nu är vi helt plötsligt ett helt gäng. Väldigt trevligt! Iofs så gillar jag att sköta allt själv. Fast inte när det bli allt för många hästar och det blir övermäktigt. Man blir aldrig riktigt klar och förhör aldrig riktigt nöjd... Men så är det inte nu utan alla hästar får gå precis så mycket som de ska och mina egna behöver inte stå tillbaka heller.
Miro besiktigades igår och är nu såld till Marie frpn Uppsala. Han åker till henne senast nästa vecka sååå går Ritmico komma tillbaka in i pojkarnas stall igen. Inte för att han bryr sej precis, men jag vill helst ha dem samlade...
Quiero rider jag nu helt själv (två gånger) och idag testade vi lite trav för första gången.


 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards