Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Sara - 15 juni 2013 09:53

Det trillar faktiskt fortfarande in lite betäckningar och denna vecka blev det tre nya. En var till de tre grabbarna. De är alla så himla duktiga vid bocken och det går snabbt och smidigt att tappa dem allesammans. Det är skönt då det ändå blir mycket tid som går åt till att packa och fylla i alla papper. Några stoägare kollar sina ston på en annan station och kommer sedan hit för att seminera. Denna vackra dam är seminerad med Mino denna veckan.

Jag har av tidsbrist helt lagt ner ridningen av Teo & Mino nu, men de jobbar ändå ganska hårt med sina ston så det är lika bra. Jag jobbat på med Xadrez, Milagro & Uffe. Alla är fina och gör stadiga framsteg. Uffe travas nu flera varv och han tycker det är väldigt skoj!!

Höet är inne, det har regnat friskt och idag är det strålande sol igen. Ganska underbart faktiskt!
Nu ska jag ut och fixa stallet och så kommer ett sto som ska seminerad med Teo. Simmarna ligger i kylen och väntar. Inatt blir det arbete på djursjukhuset så får jag kolla till stackars Quiero, som fortfarande är kvar där...
Sist kan jag berätta att vi köpt en my häst i Spanien, som röntgades & besiktigades i torsdags. Allt är klart och nu väntar vi bara på hans ankomst. En stor ståtlig och välstammad hingst som kommer att vara till salu.
Alcon X

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards