Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Sara - 11 juni 2013 23:00

Så fick vi äntligen ett år med perfekt höväder! 87 stora fyrkantiga balar ligger nu prydligt staplade utanför ridhuset! Vi skulle behövs sisådär 50 balar till för att klara vintern så vi får hoppas på en lika gynnsam 2:a skörd!
Idag har det varit riktigt varmt och vi har svettats ordentligt hästarna & jag i dagens arbete. Men det är helt ok! Jag slipper iallafall frysa om tårna!
Hade en provridning på Milagro idag. Det gick fint och kunden kommer tillbaka på fredag för att prova på en uteritt oxå. Trevligt när det är ganska nära så att hon har möjlighet att prova mer än en gång!
Den fina gråa 4-åringen från Spanien är tyvärr avbokad. Men jag har hittat en annan väldigt fin 7-åring som jag beställt besiktning & röntgen på idag. Håller tummarna för den!
Zanteo & Altea är två otroligt sociala och härliga föl! Aldrig har vi haft två föl av olika kön som varit så fästa vid varandra! De sover tillsammans, ofta med mammorna betandes långt borta. Men storasyster Valencia vaktar gärna dem! Idag när jag vattnade kom de två små för att kela och prata med mej. Helt själva! Sååå fina! ?

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards