Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Sara - 16 februari 2013 11:57

Så var det lördag igen och ytterligare en vecka har gått. En vecka närmre våren kom vi. Hurra!!
Hästarna sköter sej och jag är såå lycklig över Mino. I torsdags var vi på en liten utflykt och han visade igen prov på sitt ypperliga temperament! Åkte trailer som han aldrig gjort annat och när vi kom fram fanns det andra hästar där men han sa icke ett pip och var totalt avslappnad hela tiden! Duktig kille!!
I veckan har jag gjort slag i saken och beställt mej en sprillans ny UME-släp! Precis som jag vill ha den med lite extra här och där! Längtar tills jag får den!!
Har bokat in kunder nästa vecka som ska se Visto & Ibbe. Spännande! Två väldigt fina hästar som blir kul att visa! Om någon missat det på FB så kommer filmen på Visto här igen. Han finns på annons på hästnet nu!
Nu njuter jag, syrran & mamma på vår spaa-weekend i Göteborg! Ha en skön helg allihop!
http://m.youtube.com/watch?v=hKamiZm5Zds

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards