Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Sara - 9 augusti 2012 13:55

Efter några härliga semester dagar i Stockholm kom vi hem igen igår kväll. Hann bara precis hem för att köra Klara till bussen. Hon åker til Gbg några dagar. Kommer tillbaka på tisdag och är här över helgen. Som avslutning åker vi till Strömsholm. Sedan lämnar hon oss måndagen den 20:e för Spanien. Klara ska jobba hos min vän Enrique de Benito.
Så här hemma är det bara att vänja sej vid att jobba själv igen. Något som jag ju faktiskt trivs väldigt bra med. Det är bara lite sorgligt att Klara åker...
Just nu har jag dock full bemanning med praktikanter och min nya stalltjej Gabby har oxå börjat. Började dagen med att leda ner Glassen & Spindeln på betet igen. Sååå härligt! De blev överlyckliga!!
Sedan har jag ridit Ploppen, som kändes superfin, trots några vilodagar. Räven, Faffe & Sensual hann jag oxå med innan lunch. Nu är det den avslutande Küren i OS och så blir det lite mera ridning ikväll!
Glassen är lycklig...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards