Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Sara - 10 juli 2012 22:02

Jobbade på smådjurskliniken i förmiddags och gjorde något jag ALDRIG har gjort förrut. Jag sövde en I9-årig hund. I9 år///// Otroligt att den bara levde, men jag fixade hans tänder och han gick hem igen med sin husse & matte och lever väl ett tag till. Tur att jag fick fixa hans mun iallfall för när man öppnade den såg det ut som om det bodde en dinosaurie där inne. Den fick flytta ut...

När jag kom hem vid lunch seminerade jag ett sto och sedan åkte Klara, ALice & jag till Falsterbo. Början av veckan är alltid bäst med lite mindre folk och plats att se allt. Vi tittade på 5-åringarnas kval i dressyr och lite 6-års hoppning.  Jag shoppade ett par handskar (bara) och en våffla. Har nog aldrig åkt därifrån utan kassar innan?? Men jag ska tillbaka på lördag för att se Patrik & Scandic, och kanske på torsdag oxå. Sandra & Rausing leder 5-års inför finalen och jag vill gärna se dem.

Var hemma vid I9 och öppnade upp en hage till stona & fölen. Tig med kameran ner och tog lite bider och filmade lite. De är bara såååå fina nu alla fyra. Här kommer lite bilder på underverken.

Vi flyttar tjejerna


Lilla vackra Yolista - Spindeln, men inte så "spindlig" längre. Sin far (Teddy) upp i dagen


Xpri & Unico - bästa vänner

Xprí, sååå vacker och uttrycksfull...

    

Och så Valencia - vår prinsessa 

 




Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards