Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sara - 21 mars 2012 21:33

Idag började jag lite omvänt med hästarna. Annars blir det lätt att man snabbt får in rutiner med alla som ska ridas och fixas med. Men idag fick Sensual gå ut i hagen direkt på morgonen och Galope stanna inne. Så jag red ut med Ploppen en sväng och sedan blev det ett kort pass i ridhuset. Hämtade in Faffe och red ett pass på honom oxå. Idag blev det lite extra miljöträning med plast i ridhuset som man Faffe fick gå och sedan båder trava och galopera över. Först var det DÖ-LÄSKIGT, men efter en stund så märkte han det inte ens. Nyttigt för denna killen som kan vara lite sjåpig med nya saker som inte brukar ligga på en plats.

Efter lunch red jag Sensi & Klara fick prova Vandi. Våra svarta pojkar trivs väldigt bra i varandras sällskap så de jobbade fint i ridhuset och sedan skrittade vi ut en sväng i det fina vårvädret.

Jag passade på att ta en tur med kameran i solen och fotografera vår-glada hästar.

Klara & Vanidoso

   

Jag & Sensual

   


Mitt <3 finaste vackraste Tanteo MAC

         


Vår fina lilla Unico P, så här ser en gulbrun rumpa ut, eller?

         

Och så fina Davizin. Passerade vetcheck u.a idag.

 

Last-träning inför avfärd. Den tog 5 minuter så kunde han denna manöver.

 


Tiburon P, Aranjuez de Kara & Diamante SL. Alla vilar och njuter i vårsolen.

   


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards