Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sara - 24 februari 2012 21:22

I går var en lååång dag. Men rolig :) Jag hämtade Alice 05.45 och så körde vi till Göteborg och Mässan för att gå på Hästföretagarforum. Alice hade vunnit två biljetter och bjöd mej på tillställningen. Det var intressanta föreläsningar och vi träffade trevliga människor. Vi hann med en liten sväng på själva mässa oxå Torsdagen är en bra dag att gå där för det är inte alls så mycket folk som på helgen. Jag köpte en superfin Kingsland-jacka för halva priset. Nice :)

Var hemma vid fem och fixade lite med hästarna. Vid 20-tiden rullade en lastbil in på gården och lastade av den finaste lilla Trazzel-avkomman. Aranjuez är nu vår och han ska kampera med Tiburon & Diamante. I natt fick han sova i en box men i morse släppte vi ut honom till hans nya vänner. De fann varandra väldigt snabbt och ikväll stod de alla tre inne i lösdriften sida vid sidna och käkade hö. Mysigt :)

Idag var vi effektiva som in i bänken och jag red Tunante, Sensi och Vandi innan lunch. Vandi är ny här. Ytterligare en svart PRE-kille. Denna ska säljas och han kommer ut på annons när jag har jobbat med honom en tid. Efter lunch var det Galopes tur och så massa stallpyssel. Jag och Klara var och handlade och ikväll har vi ätit gott och slappar nu i soffan. Imorgon ska jag en tur ytterligare till Göteborg. Denna gången följer Klara med. Vi ska gå ¨på mässan och se dressyren på kvällen. En låååång dag igen. God natt.

På hästföretagarforumet fick alla en påse med lite tjafs i. Man blev lite förvånad när påsen bla innehöll denna broschyren...

 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards