Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Sara - 21 november 2011 20:54

I morgon bär det iväg och det ska bli helt underbart! Jag & Linda ska vara borta i nästan en hel vecka och som vanligt är det med skräckblandad förtjusning jag lämnar alla djuren och ger mej iväg. Klara & Mats har styr men det är alltid jobbigt. Speciellt när man har två hästar med bandage (Tunante som forcerat hage och Tibbe som leker för hårdhänt med Quiero) Det är bara små blessyrer men det är ändå så typiskt när jag ska bort. Klara har fått noggranna instruktioner om bandagläggning, sårtvätt, behandlingpreparat mm. Hon blir expert på sjukvård oxå!!

Här hemma får Galope en veckas paus, medan Klara jobbar vidare med Zeus & Danza. Båda går som små klockor och idag har jag lagt ut annons på Zeus. När jag kommer hem kan nog Danza komma ut på annons oxå. Prissänkt är Artista, som man nu kan köpa för futtiga 35.000:- Hon är i strålande skick och rund och fin. Snart tre år gammal är hon absolut redo att påbörja sin inridning. Det är en otrolig kontaktsökande liten dam som gärna vill ha arbetsuppgifter nu.

I Sevilla var det 18 grader och sol idag. Ahhhh.....

För två år sedan i centrala Sevilla

 

     

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards