Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sara - 13 oktober 2011 21:15

Teo hade sovit lugnt och ätit upp allt sitt hö under natten. Han åt även sin frukost med god aptit och verkar tycka att betfor är en käck grej, även om han troligvis aldrig smakat det tidigare. Äpplen däremot är ju inget man kan äta...

Han fick komma ut i hagen några timmar på morgonen. Han tog det väldigt bra och efter en stund stod han lugnt och åt hö. Väldigt facinerad över alla stona som han hade som utsikt. Tog inte med kameran, vilket var ett misstag, så jag hoppas på fin väder imorgon oxå så ska jag ta lite bilder på honom i solen!!

Annars har dagen rullat på i ett rasande tempo med mockning och allat annat stallpyssel, krattning av gårdsplan och framför allt ridning :)

Galope går fint och vi ser fram emot tävlingen på söndag. Men bäst av alla går nog Kairoso! Han är bara sååå fin och jag älskar att rida den hästen!

         

Infinita, Klaras fina lilla häst, som ju är till salu!! Jag kan ju nämna att hon även hoppar strålande!!

 


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards