Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Sara - 10 juli 2011 15:09

Helgen försvann i ett nafs efter nattarbete, betäckningar, ridning, ston som kommer eller åker hem osv osv... Jag väntar på besked när våra nya hästar kan lämna spansk mark och väntar väldigt otåligt...

Lite andra skojiga saker som hänt är att jag fått en bokning på ett 4-årigt sto e. Alferez som ska komma hit i träning i mitten av augusti. Affes avkommor verkar ju vara så väldigt trevliga att jobba med så det ska bli spännande med ytterligare en! Men veckan innan hon kommer så går ju EM i dressyr av stapeln i Rotterdam, och vi ska dit! Mats & jag ska flyga till Amsterdam, tillbringa en natt i en av våra favoritstäder och därefter åka vidare till Rotterdam där vi ska följa mästerskapen hela veckan. Det ska bli underbart!! Dessutom kommer hela spanska landslaget för att tävla och checka av lite inför OS nästa år. Därför måste jag än en gång lägga ut denna videon från Kentucky VM 2010. Denna ritten gör mej så lycklig, ger mej gåshud och får mej att gråta varje gång. Vem har sagt att tävlingsdressyr inte kan vara lätt, lekande och en sann fröjd!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards