Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Sara - 17 juni 2011 07:27

Igår morse mötte Elina upp här hemma och så åkte vi till djursjukhuset med Amigo. Där blev han grundligt undersökt av Johan Lentz och vi var inte klara förrän vid lunchtid. Då hade vi alla fått klart för oss att Amigo är en frisk och stark häst som nu var redo att flytta till sin nya ägarinna! Så efter en bit mat så fick han åka norrut! Grattis Terese till en härlig häst, och lycka till!

Minamigo valack född 2007 e. Alferez IV u. Twins June (Welsh Cob)

 

Hemma igen var det bara att dra igång med mockning, vattning och de vanliga sysslorna. Varmt och tryckande väder är det och regn är utlovat. Usch, jag är lika stressade varje år för vårt hö. När ska vi kunna ta det? Det måste ju vara lite stabilare väder för jag vill inte ha regn på det...

Red Sueño och Kairo, sedan hann jag inte med flera då det var dags att göra sej iordning för födelsedagsfest för syrrans minsting Oliver, som fyllde 4 år igår. En härlig kväll med nära och kära. När vi kom hem igen så hade det börja regna kraftigt så jag plockade in fölen och några ston. Kändes skönt för inatt vräkte det verkligen ner...

Nej nu får jag ge mej ut och sätta fart på denna dagen! Hej hopp!

Ridhuset är nu näääästan HELT klart!!!

    

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards