Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Sara - 14 juni 2011 21:24

Var uppe med tuppen och släppte ut hästarna i en grå och lite regnig gryning. Kändes varmt och skönt så jag chansade att det skulle bli bättre under dagen. Detta brukar alltid slå fel. Släpper jag inte ut blir det strålande sol och släpper jag ut blir det hällregn. Idag gjorde jag för en gångs skull rätt för solen lyste redan vid 9-tiden! Då var jag på smådjurskliniken och i full fart i operationssalen. Var hemma vid lunch och mockade kvickt innan en långväga transport rullade in på gården med Carmen som ska betäckas av Trazzel. Hon hade klarat resan fint och tyckte det var skönt att komma ut på gräset! Matte & jag tog en fika och inspekterade den tilltänkte friaren innan Cecilia satte sej i bilen för den långa resan tillbaka hem igen. Hon tog transporten med sej för Carmen ska få åka lastbil tillbaka när det är dags.

Eftermiddagen tillbringade jag på hästryggen. Trazzel, Amigo, Mandon, Sueño och sist Kairo som fick jobba i lina över bommar. Tjoho vad kul han tyckte att det var!!

Fick ytterligare en bokning i dag på Teddy! Fyra nya ston på en vecka känns fantastiskt! Nu hoppas jag att dräktigheterna fortsätter att trilla in oxå!

Här lite bilder från hingstkursen i söndags. Lolo Trensmar har fotograferat

Här är Primera & Quiero

     

 

Galope snackar med Quiero & Primera!

   

   

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards