Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sara - 12 april 2011 22:33

Nu är det verkligen aprilväder!! Sol och värme igår, halvstorm och regn idag... Jag undrar om jag hela tiden kommer att babbla om vädret när ridhuset är klart? Hoppas inte det för det måste vara ganska ointressant att läsa om en iaktagelse om alla andra oxå gjort?

Idag har det varit jobb på smådjurskliniken, stallpyssel utan ridning för det är SKITVÄDER!!! och ikväll körsång. Hela stommen är nu klar på ridhuset och de håller på med åsarna, som jag lärt mej att de brädor som ligger tvärs över taket, kallas. Det är facinerande hur STORT det känns så snart det kom upp "väggar". Helt plötsligt känns det enormt!!! Riktigt roligt är det!

Lånade några bilder från Jossan & Ann som var här i söndags. Ann har ju en Teddy-avkomman och Jossan väntar ett Galope-föl.


Jag & Teddy välkomnade gästerna!

 


Teddy visade jag ju tömkörd och han var i sitt esse!

 

Fina Leviton på sin första visning!

 

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards