Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Sara - 11 april 2011 20:51

Underbart väder idag med och både jag och pojkarna har tagit det väldigt lugnt! Alla fick en lång hag-dag och njöt i solen! Jag fick min nya praktikant Felicia idag, som var en trevlig bekantskap. Hon ska stanna i fyra veckor hon med.

Vi gjorde iordning pojkarnas stall och körde sedan till Lönnstorp för att inspektera Sueño. Han hade gjort framsteg och såg fin ut!

På eftermiddagen har jag fixat med staket, kört undan mögligt hö och fikat med Kaisa & Lucas. Mysigt.

Så kom det lastbilar med ridhusstommen! Fantastiskt! Ikväll har vi satt upp kameran till Clasica, men jag tror inte hon fölar i natt heller så jag väntar med att vaka. Hon brukar vara väldigt tydlig med mjölk, men det är ännu bara klar vätska i ett hyfsat stort juver så jag väntar. Skräckblandad förtjusning detta med föl, som vanligt...

  

       

Så här glad är jag över ridhuset!!!

 

Min vackra Knight!

 

          

Av Sara - 11 april 2011 16:15


Ja igår kväll föddes lilla Camaron hos Tina på Stall Lightning! Hennes vackra Federica fick ett välskapt hingstföl! Grattis Tina!   

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards