Pepino - dressage & breeding

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

HINGSTVISNINGEN 2011

Av Sara - 10 april 2011 21:17

Är helt slut efter en intensiv och mycket lyckad helg! Har inte hunnit redigera alla bilder och väntar även på bilder från min väninna Kom Paulin som är en superduktig fotograf. Hon har tagit många vackra bilder. Under tiden får nu nöja er med dessa som min man tagit under dagen! Vi hade strålande solsken, ca 15 grader varmt och en helt fantastisk eftermiddag! TUSEN TACK ALLA NI SOM KOM!

Jag vill även passa på att tacka STORT till först och främst LINDA   , som var en klippa hela helgen och dessutom vår eminenta speaker! Mina kära föräldrar, som är rutinerade kioskföreståndare vid det här laget! TACK! och tack till Mattis, Fredrik, Inger, Renee, Gabbi och Therese! Ni var super!

Bilderna får tala!


Innan det drar igång!


Innan visningen var det vin, tapas och mingel. Jag & Teddy minglade!  

               


Galope P

      

Razonado MAC

            


Tendencioso IV

      

Efter visningen var fick alla bekanta sej med pojkarna. Galope & Teddy fick stå i solen, vilket de älskade! Speciellt Galope gillar verkligen att vara i centrum!

    

 
 
Ingen bild

Camilla Lindahl

11 april 2011 07:02

Vad mysigt det ser ut :-) Och vilka härliga bilder :-) Tyvärr hann jag inte komma, men får försöka ta mig tid vid ett annat tillfälle. Vill så gärna se Trazzel och Galope in action :-)
Kram kram till alla

 
Ingen bild

Ingrid

11 april 2011 11:12

Tusen Tack till dig Sara! Du bjöd på en jättetrevlig dag med smarriga tilltugg och en både personlig och proffsig visning av din hingstar! Du gör verkligen reklam för rasen på allra bästa sätt!

Sara

11 april 2011 12:10

Tack snälla Ingrid! Roligt att du kom!
Mvh Sara

 
Ingen bild

Jenny

11 april 2011 22:11

Givetvis skall Teddy vara med att mingla. Typiskt spanska skönheter, vill vara med och få uppmärksamhet. :-)
Härliga bilder!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 december 2016 20:45

Så har vi varit iväg på några LA, jag & Hugo. Förra helgen red jag hela programmet och kände mej nöjd, men på filmen såg vi ut som om Hugo hade tuggumi under fötterna och jag passiv i sadeln, som vanligt, suck... Jag nöjde mej och plockade inte upp h...

Av Sara - 21 november 2016 19:25

Helgen har gått och så är det måndag igen. I fredags var jag en sväng på HFRK, som arrangerade Nationella dressyrtävlingar i dagarna tre. Pepino Dressage & Breeding sponsrade PSG-klassen på fredagen och då var jag givetvis på plats för att titta och ...

Av Sara - 17 november 2016 20:36


Igår var det som vanligt dags för Amanda-träning med Hugo, och det är veckans höjdpunkt. Nu när jag sedan några år tillbaka, tränar varje vecka, fattar jag inte hur jag gjorde innan? Eller rättare sagt, det gör jag egentligen visst... Den utveckling ...

Av Sara - 14 november 2016 20:03


Ja det är nya tider här på Pepino, men det har ni ju iofs märkt redan med alla förändringar som skett senaste året. Och de fortsätter... Vi byter namn, Pepino PRE kommer framöver att heta "Pepino dressage & breeding" och det är precis vad det ska han...

Av Sara - 28 september 2016 19:43


Idag var det dags för träning med finaste Hugo för Amanda. Sedan jag sist skrev om hu knäckt jag var för att jag är så kass på att rida, så har jag tagit mej själv i kragen. Ja, det finns oändligt många som är sååå mycket duktigare på att rida än jag...

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards