Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sara - 1 april 2011 22:19

Nu är det jord, sten och grushögar över hela gården! Men jag har aldrig varit så avspänd mitt i kaoset. Jag HATAR när det är stökigt, och liiite stressad är jag, men jag vet att på måndag kommer det plintar, grävmaskiner och hela bygglaget + plintkillar och ska fixa till. Spännande!

Så har även Equisafe-killarna anlänt och flyttat staketet runt ridbanan och är i full fart att sätta upp nya staket på framsidan. Det blir superfint! Kan aldrig sluta förundras över hur skickliga de är på att slå ner stolparna exakt rakt och lika djupt överallt! Men det gör hela skillnaden!

Trazzel & Galope har fått nya skor idag och blev toppenfina. Mandon har varit på uteritt med en av praktisarna. Det var dökul, tyckte Mandon, och som väl var även Therese!

Så har jag något väldigt spännande på gång. Så spännande att jag inte vågar berätta mer förrän det är lite mera spikat. Idag var en spännande dag i detta ärendet, men jag väntar fortfarande på svar så jag känner mej otroligt otålig! Verkar dock som om jag får vänta, i värsta fall ända till på måndag, så då får ni vänta med!

I morgon bitti ska jag upp tidigt och fixa hästarna innan jag beger mej till Flyinge på Seminkurs - fördjupning. Ska bli väldigt intressant!

God kväll!

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards