Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Sara - 26 mars 2011 22:23

Ja det är så det ser ut i mitt huvud ikväll. Det snurrar av Bach´s Johannes Passion och vårt ridhus som äntligen börjar byggas nästa vecka!!!!! Idag har jag varit på genrep i princip hela dagen. Helt fantastiskt att sjunga med så otrolig duktiga musiker! Och det gick oväntat bra måste jag säga. Vi böjrade med första satsen idag och den satt som ett smäck direkt. Underbart!

Kom hem i morse från en natts arbete på djursjukhuset. Ganska lugn natt så jag fick sova några timmar. Fodrade och släppte ut hästarna i ett underbart vårväder! Tog en lång frukost och vilade en timma sedan var jag ute och hjälpte Mats att montera ner staketet runt ridbanan. På tisdag kommer Uno och grabbarna och börjar gräva till plintarna. Känne helt overkligt! I år har jag drömt och önskat och förbannat vädret dagarna i ända. Nu är den tiden förbi! Nu är det slut på att inte kunna planera sin dag för att det regnar eller blåser storm. Nu är det slut på att visa hästar för kunder i odrägliga förhållanden och nu kan jag ha undervisninge regelbundet. Kan fortfarande inte riktigt fatta det. Men snart så står det på plats och om inte förr så lär jag väl greppa det då!

För två år sedan red jag Fausto och Alferez på ridbanan!

     

Och Trazzel var en liten pojke!


Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards