Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sara - 13 mars 2011 20:31

Vilken underbar helg! Våren har kommit! Helt juvliga dagar, vindstilla och med dryga 10 + grader! Mina föräldrar och min syster har varit här och vi har jobbat häcken av oss, nästan iallafall. Mamma lagade 3-rätters i går kväll vilket satt som ett smäck efter en hel dag utomhus. Vi har sorterat och eldat och samlat och slängt. Underbart! Idag tog vi det lugnt på förmiddagen och sedan har Mats & jag fortsatt med lite annat. Verkat några ston och snickrat en dörr till foderkammaren. Det skulle ha gjorts för sisådär sex år sedan, men bättre sent än aldrig eller hur!

Stackars Galope står med ett fult balltramp som har krävt lite extra pyssel i helgen. Denna jättehäst blir som en olycklig hundvalp när man ska peta på ett sår. Ser helt förskräckt ut och darrar nästan av skräck, men står ändå som ett ljus, som den väluppfostrade gosse han är! Tänkte att han skulle ha boots på sej i hagen i morgon, men upptäckte att de bootsen jag äger satt som ljusmanchetter runt hans karleder. Alldeles för små! Jag får väl inhandla ett par större boots till honom så vi slipper flera trampskador!

Santo roar sej själv i vårsolen! En underbar hund!

      

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards