Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sara - 17 februari 2011 15:11

Tog lite sovmorgon idag eftersom jag ska jobba inatt. Gud vad skönt det var! Åt sedan frukost i lugn och ro och gav mej sedan ut i stallet. Det blåser faktiskt lite mindre idag! Fixade klart det som Renee inte hunnit i stallet och sadlade sedan Mandon.  Han var glad att får komma ut en sväng! I sällskap av Knight, Santo & Tempo red vi ner i sommarhagarna. Det var hyfsat underlag så vi kunde faktiskt både trava och galoppera lite. Mandon var pigg! Men han var även så mjuk och fin och följsam och faktiskt helt ljuvlig! Tog en lite tur på ridbanan oxå som är lite hård, men det funkade ändå hyfsat. Sedan var det Teddys tur. Fastän han inte är riden på en vecka så gick han strålande! Trots halvstorm och tokiga schäfrar som busade utanför ridbanan så höll han sej på mattan och travade som en miljon. Hoppas det blir +grader snart så att man kan rida ordenligt!

Sist fick det bli Trazzel. Han var tokpigg så jag longerade lite först. Men som vanligt när man sitter upp så uppför han sej perfekt. Travade lite och övade på att vara rättställd och böjd i hörnen. Det går framåt!

Mamma & Pappa kom och bjöd mej på fika och nu ska jag slänga mej på soffan en stund innan det är dags att fara mot jobbet!

Här är två av mina åtta stallkatter, Hittehans & Vargen.

  

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards