Pepino - dressage & breeding

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Sara - 26 januari 2011 18:58

Mockade som en galning på morgonen och tömde bädden i Teddys & Zorros box. Stackars Zorro fick flytta in på Malibus gamla bädd och det känns ju trist! Nu är det bara Trazzels box kvar så är alla tömda iallafall!

Mitt nya hösilagebals-nät hade kommit på posten och det passade bra eftersom stona skulle ha en ny bal. Hönätet var väldigt fint men oxå väldigt stort! Jag trodde man skulle kunna dra åt det på något vis, men nu vart det mer att bra trä över? Gjorde iallafall det och satte sedan foder-ringen runt. Såg ganska bra ut, fast tjejerna var mycket irriterade!

Tina kom och följde med till Lönnstorp idag. Det var toppen eftersom jag ville ta nya bilder på Teddy & Trazzel men inte kunnat göra det själv. Teddy fick först modella och sedan blev det tömkörning för hans del. Han var pigg men väldigt fin          

Och sen! TRAZZEL!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jag behöver väl inte säga så mycket mera. Bilderna säger nog allt!

               


Tack älskade häst! I love you!

      

Presentation

Fråga mig

217 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards